מעליות בתל אביב

בנייה רוויה ובניה לגובה בתל אביב

הביקוש הרב לנדל”ן בתל אביב הפך אותה כבר מספר עשורים לעיר המובילה בבניית מגדלים גבוהים יפים ומפוארים, הן למגורים והן למשרדים. הצפיפות ההולכת וגדלה יחד עם צמצום בעתודות הקרקע מאלצת לבנות בניינים גבוהים וזו גם הסיבה מדוע כבר בכניסה אל העיר קשה שלא להבחין באותם מגדלים מפוארים.

לצפיה בתמונות לחצו כאן

בעיר מוצעות לבעלי בניינים ישנים תכניות תמ”א, שמטרתן לחדש ולחזק בניינים ישנים, לבנות להם ממ”דים, חדרי מעליות גדולים ומרווחים יותר, ומעליות מודרניות וחדשניות. חלק מהבניינים גם עוברים הריסה ובמקום הבניין הישן והנמוך מוקם מגדל מגורים חדש יותר, גבוה יותר ומודרני.

כיום יש אינספור מעליות בתל אביב, וכמעט בכל בניין ישנה מעלית אחת לפחות. רבים מאתנו זוכרים את מגדל שלום ואת מגדל דיזנגוף שהוקמו כמגדלים הראשונים בתל אביב. אנו זוכרים כיצד עמדנו בתחתית הבניין בהשתאות והיבטנו למעלה על מנת לראות את קצה המגדל מתמזג עם השמיים. מגדל שלום היה בין הראשונים להציע חדר מעליות רחב ידיים ובו מספר מעליות רב. המעליות היו אייקוניות שנים ארוכות, הן נחשבו גדולות ומהירות בתקופתן וכוחות התאוצה והבלימה שלהן זכורות כחוויה מיוחדת.
 
מעליות בתל אביב
 

מעליות מודרניות בתל אביב

מאז המגדלים של אז ועד למגדלים של היום עברנו דרך ארוכה וכיום ישנן מעליות שמסוגלות להאיץ ולטפס גורד שחקים בין 100 קומות תוך מספר שניות. כיום מעליות מודרניות מציעות לוחות בקרה ופיקוד אוטומטיים. במעליות מודרניות האדם הנכנס ללובי לוחץ את הקומה המבוקשת ומחשב המבקר את תנועת המעליות ממליץ לו לאיזו מעלית לגשת, על מנת לחסוך בחשמל ולקצר את משך הזמן שבו מחכים למעלית ואת זמן ההגעה לקומת שנבחרה. מעליות חדשניות מציעות מסכים שינעימו את משך הנסיעה במעלית וכרוז המכריז על הגעה לקומת היעד.

מחפשים חברה מנוסה וותיקה להקמת או שיפוץ מעליות בתל אביב? רוצים לשלב במעלית שלכם את כל החידושים הטרנדים של היום? חברת המרטון   Gהיא הכתובת הנכונה להיעזר בה.

דילוג לתוכן